Fanta exotic och helg!

Hejsan, tack alla som läste bloggen igår!
Det var verkligen topp och det var synd att jag inte kunde blogga då... menmen.
Men idag så hade vi prov och det verkar ha gått rättså bra men ska inte säga något haha..
Iallafall så hade vi idrott idag och eftersom jag har varit lite små sjuk hela veckan..så var jag med ändå och det var lite dumt av mej... jag höll på att spy!
Jag menar allvar, jag mådde verkligen inte bra men jag får ta och vila upp mej, hatar att vara sjuk!!
Men nu är jag hemma och helgen ska bli mysig, så himla skönt med helg!!!

Dagens bilder -


coola milka





jag vet att jag ser sjuk ut, men det är jag också, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0