days of

Hejsan nu så ligger jag i en luftmadrass hemma hos stina, vi har haft en toppen dag!
Men det är synd för det vart inge godis, men det får bli massor imorgon..
Just nu så skulle jag iallafall kolla min statistik och GISSA VAD!?
klockan är 00:10 och det är ny dag på statistiken så jag trodde att jag bara hade 3 läsare..
Men det visade sig vara en ny dag efter som att klockan är 00:10!
lite coolt!
ni kanske inte fattade men iallafall!
Nu så ska vi nog snart sova, eller så ska vi kolla en sida som martin och oskar sa, flummmiga..?
Imorgon blire fix och dusch hemma hos stina sen 15:00 eller någe så blir de match, 96killarna vs niorna.
ETT LYCKA TILL, TILL BÅDA.
Vi hörs alla söta bloggläsare, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0