Ving resort bay ayia napa

Kan du inte berätta lite mer om resan,
Typ vart ni flyger ifrån, vilken hotell ni ska bo,
Ah sån information.
Jag ska också till cypern fast den 11!
Asså en vecka efter!
Skulle vara kul om man fick veta lite saker så du vet!

sv: Klart jag kan berätta lite om det jag vet just nu! Vi flyger från Örebro och lyfter runt 17:00. Där vi ska bo heter Ving resort Sandy bay ayia napa. Vi ska bara vara borta i en vecka. Sen kan jag även berätta lite mer när jag kommer hem om vad jag gjort och finns att göra! Kram


Kommentarer
Postat av: Hansan

åh Ayia Napa! jag var där förra veckan, jättemysigt verkligen och sjukt varmt! :)

2011-06-30 @ 21:08:04
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0