Drop it like it's hot

Hejhej inga bilder... men jag har ett liv utanför det här också! Som är så himla bra så att det knappt verkar vara sant. Iallafall så hade vi det toppen i Harge idag, både Karlssons, Karlssons och Grundins kom! Sen lite andra familjer med! Verkligen superduper väder. Men iallafall så¨ska jag komma till saken om att jag kommer att blogga dåligt nu pga att det är fortfarande lov, jag har ännu inga bilder, jag har en överraskning i september!
Sen så kommer jag tillbaka helt som vanligt igen i September, men kommer blogga nu imellanåt när jag kan alltså. När skolan börjar så ska jag satsa på skolan och inte bara sitta här framför er och skriva om mitt liv. Men jag lovar er att bloggningen kommer vara lika bra då iallafall! planer på G Jag hör av mig mer under dagen, kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0