Tjena,läget?

Amen tjena, läget?
HAHAHAHAHAHAHAHA!
Linnea min lilla gullunge,härlig "kväll" med dej, det är nog det bästa som finns.
aja idag var jag i skolan, vill inte berätta om den dagen.Några av er förstår nog.
Sen efter det kom Linnea och hennes mamma och hämtade mej för att åka till till Marieberg, det var kult!
Mamma jobbade också idag och det är alltid skönt om man behöver vatten eller kanske ett plåster haha eller någe.
Jahap nu sitter jag i allafall imin säng och nyss tagit lite kort på det jag köpte.. köpte inte så speciellt mycket eftersom att jag ska in i helgen när syrran kommer hem med mamma och hon, så då blir det lite mer.
Känns som om jag  har no money.
Men nu ska jag verkligen tare lugnt och vänta på en underbar kväll i hallsberg med Ronja!
Dans på högnivo? så ska det se ut!
haha, enda sen jag var liten har jag viljat dansa men nästan aldrig kunnat dansade i ungefär en månad bara när jag var putte liten men det var ju knappt dans.
Jag har alltid tänkt att när man åker och dansar är det mys? vet inte varför men det är det jag tänker om det.
Hahha det där lät fail men aja..
Nu ska jag också kolla lite bloggar, sen så ska jag tänka på min underbara header som Linnea och jag är bäst på att fixa, och den kommer jag nog få snart.. för den är klarrrrrrrrrrr!!!!
HAPPY FACE
Men nu ska jag lyssna på musik så det såå.
Lite bilderHejdå!


stiftpenna&nitörhängen

HELT TOMT!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0