Tillbaka från de bästa åken med de bästa personerna!

Hejsan nu är jag tillbaka från underbara Trysil, kan säga att det är värt att åka dit!!
det enda jag har att säga är att det har varit MULTI guld, jag har åkt med dom bästa personerna - jag,stina,erik,johan,john,martin,markus,felix,oliver och ebba jag tror det var alla men kan säga att den hära helgen den klår världsrekord!!!
en bild kan komma sen..
Men idag har jag också varit iskolan och det var inte så himla kul var väldigt trött.
Och efter det så stack jag och mikaela hem till Stina för att hjälpa henne med engelskan och då fick vi hamburgare där också, mummssss känner mej onyttig nu efter helgen!!!
Sen kom pappa och hämtade mej och nu sitter jag här och har laddat in alla bilder på fajsbok(facebook) från trysil, så alla ni som har mej checka albumet.
Och snart är klockan halv nio eller snart och snart, menhaha och då ska jag och mamma hämta Ronja och sen ska hon och jag till Hallsberg och dans GULD!
Men nu kom mamma hem också så ska väl snart käka, hör pappa laga något där nere, haha.PROFFSET(a)
inte för att jag vill till skolan imorgon men.. vi har spanska läxa och jag kan verkligen den inte eller jo lite men jag lovar kommer faila totalt!
Sen så har vi engelska till imorgon också och sen prov på fredag i no och jag fattar ingenting!? INGENTING!
det är as svårt ibland alltså..
Men nu så ska jag logga ut tror jag eller aahhh plocka fram lite till dansen...
så nu får ni några bilder eller om det blir en men aja.
HEJDÅÅÅ

felix mobilkamera..

bästa gänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0