skoldag nummer 3

Hejsan idag är det tredjedagen jag går i skolan, det är inte kul iskolan i allafall när man inte när man känner sej sjuk!
Jag menar inte att skolan är tråkigt men det är den när man känner sej sjuk..
aja vi slutade klockan 15:00 idag eftersom att vi hade elevensval, så just nu sitter jag här hemma och har nyss pluggat lite matte och senare ska det väl tas och plugga lite på spanskan också.. det är inte kul med läxor första veckan!
Vet inte vad jag ska blogga om idag eheh har inget att blogga om, men jag såg nyss kommentaren från Ronja så smsade nyss henne, KULT!
Tänkte också säga att jag vill till Stan/Örebro ilhelgen, så kommentera/ring/smsa om ni vill hänga med.
nu skajag i allafall fika bloggar kanske senare
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0