senaps-julia

Tjenare ville blogga lite till idag, jag kände bara före.
aja idag vaknade jag upp med att solen lyser genom fönstret så himla härligt! och jag känner mej som en senaps BURK!
Och sen igår då.. omg jag och stina såg helt fjolliga ut haha eller hur det stavas.
tajta rumpan och bruna byxorna...
ojojoj det låter inte bra på långa vägar!
Nu när linnea a kommer hem så kanske hon ska fixa en ny header åt mej och det låter super!
Sen så är mamma och pappa på maxi och efter det blir det nog mat och efter stina har ätit så kommer hon nog hit tror jag, det kommer bli kul hoppaas jag..
Saknar alla i klassen och inte bara klassen utan hela enheten.. men jag vill endå inte ha lektioner buhuhu.
aja såhär ser jag ut idag fast utan skärp..

fast nu ser ju inte mitt rum ut sådär... hehe



såhär ser jag ut just idag.

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha tror jag just blev lite kär i den andra bilden! finast äru<3

btw, hur får du dina bilder du tar med din mobil så stora liksom...för mina blir jätte små :(

2011-01-09 @ 21:13:22
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0