nätverksanslutningar...

Hejsan, idag har jag varit iskolan och jag ville verkligen hem hela tiden för jag var verkligen mega trött!
hände inte så mycket speciellt iskolan förutom att Jenny min svenska/engelska lärare hade med sej sina barn och dom typ lekte hela tiden med alla och det var lite kult.
Sen på elevensval så gick vi till slöjden och jag gjorde nästan klart min mössa.
Efter det var ju skolan slut så då kom mikaelas mamma och hämtade oss (Anna)
och nu är jag hemma och pappa håller på och grejar med nätverksanslutningar jag hatar sånt! jag fattar NADA.
Bosse pappas brorsa får väl hjälpa oss, det kommer nog bli så till slut, haha.
Man måste ha något Google-konto till mobilen för att på in på market och sen måste man ansluta till internet och det gör vi men den fattar ju inget endå. haha ni vet.
Senare ikväll ska jag till skolan igen för att gå på möte om Trysil.
men nu har jag ingen lust att blogga mer för idag, så lite bilder kan ni få eller en..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0