Mikaela och Stina

Just nu så sitter jag med Stina och Mikaela, just nu så sitter vi och snackar typ.. inte så mycket att snacka om för vi har ju sagt allt redan..
Aja idag så slutade vi skolan 15:00 dagen kändes LÅÅÅNG eftersom att brandlarmet gick och vi var på syslöjden och våran lärare sa att det här inte var någon övning och då fick alla panik haha och det är inte bra haha.
Sen så stack alla ut som var på syslöjden och ingen hade ju skor och det var ju lyckat,, jag tappade känseln så vi fick gå in typ en meter men det var mega skönt då.. alla som inte hade skor fick gå in en stund och sen så när allt vart klart och brandbilen kom och allt var släckt så gick dagen bra.. Hanna var ju bara lite kult på matten HAHA
Sen när skolan var slut så fick vi med oss lappar hem och hanna mi mentor sa att det var en brand i trappuppgången, men det vart ju släckt till slut.
jahap och nu är jag hemma hos Mikaela och vi har inget att snacka om.. visst är vi bra..!
Men nu ska vi kolla lite lite på läxan tror jag
Hejdå!
Ska blogga mer imorgon eller när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0