let´s dance m.m

Hejsan, har verkligen inte sovit gott inatt. inte kul.
Aja idag vet jag inte helt vad som händer.. jag har snackat lite med stina så kanske ska vara med linnea och stina.
Ikväll ska jag i allafall gå på bio, Narnia i 3D med storasyrran och lillasyrra, haha.
Sen får vi se om någon annan följer med!
Snart så kommer Ingela för att kolla på annas gamla cykel, vet inte om småbarnen kommer med men, haha.
Snart så hoppas jag väl på att linnea eller stina loggar in på msn.
vette tusan vad jag ska blogga om..
Let´s dance börjar idag i allafall, haha jag hejar på anders bagge, helt klart!
inte för att jag tror att han kommer vinna men det får vi väl se;)
jahap, bloggar väl mer senare om jag kommer på något..
hejdå

haha nu äre ju så att jag hejar bara på han för att han är så härlig haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0