Lenas dansstudio

Kolla de andra inläggen
Jag vet inte om jag har sagt att jag ska börja dansa, men det ska jag i allafall, jag ska börja dansa på lenas dansstudio och dansa disco det ska bli kul!
Har alltid älskat att dansa och nu så ska jag få testa på det och det kommer nog bli toppen , ska i allafall testa några gånger och så får jag se om jag ska fortsätta på disco eller dansa ragga om det går..
Får se om jag får med mej någon som vill, men alla håller ju på med massa annat, haha jag byter hela tiden har så mycket jag vill testa.
Nu ska jag kolla lite på matten
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ronja

julia,jag vill dansa disco med dig?

hahah jag har haft samma problem som dig?

ingen vill för att dom går på en massa annat.



du kan väll messa mig om du vill ha med dig nån!

;)<3

2011-01-12 @ 11:34:14
URL: http://ronjalennartssonnn.blogg.se/
Postat av: Emma♥

kul att du ska börja disco på lenas jag dansar också

de as kul :D

2011-01-13 @ 16:38:24
URL: http://emmaawessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0