jag saknar er alla!

Hejsan alla det känns som det var jätte längesen jag bloggade men det var ju igår haha..
Idag så var jag i backen (kvarntorp)med linnea wilén det var super kul!
känns som om jag är det varje dag, men jag fick iallafall höra att på fångarna på fortet så var dom största bloggarna med? haha, foki och blondinbella och några till.
Tänkte att det var något att veta kanske,
idag var iallafall inte stora liften sönder utan den funka alldeles utmärkt!hahha vilket ord..
Är iallafall asnöjd med mina skidor som jag fick i julklapp det är ett par safine - tecno(stav)
Och idag är det Hanna Blüme som har namnsdag, grattis till henne!
Och tänkte också passa på att säga att jag har möblerat om mitt rum och det vart helt plötsigt jätte stort!?
Aja men lite saker ska ju också göras om när vi gjort om allt annat i huset..
- ny skylt (LOVE)
- skriva på väggen, kanske : I krig och kärlek är allting tillåtet
- klä om min stol i svart skinn
det är det som ska fixas!
annars är mitt rum asfint tycker jag och några av mina kompisar som redan har sett det.
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva om..
Linnea kommer iallafall till mej snart så det ska bli kul!
och sen kommer hennes lillasyrra också så anna har något att göra.
Rubriken säger allt.. jag saknar alla, just alla på hela enheten!? det är inte bra.
och speciellt dom bästa haha ni vet väl själv vilka;)
det är också bra att Mikaela nästan börjar tro att jag är kung!

Mikaela,Mathilda,Ebba,Hanna jag saknar er! det var längesen..
hejdå/kungen





                                               tack för kommentaren Mikaela!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack :)

2011-01-05 @ 20:20:22
URL: http://haiinnaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0