gårdagen och idag

Hejsan, igår så var jag ju och kollade på Narnia i 3D, ohhfyfan vad coolt!
har ju då sparat mina glasögon haha!
en bild på det senare kanske;)
Råttan han är ju så himla skön han.
Aja igår så kollade jah ju också på let´s dance.. kan ju säga att jag inte hejar på anders.. hahaha!
vet inte vem jag hejar på nu..
Men hoppas bästa vinner! jag tyckte att dommarna var snåla på poängen!?
Men i allafall idag vaknade jag runt 9:45.. det är ju skola snart så kan ju inte sova hur länge som helst.
Men idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kom nyss ur duschen i allafall!
vet inte vad jag ska blogga om, så kanske får se ett till inlägg sen men det vet jag inte än, men
hejdå!


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: ja det är den :)

2011-01-08 @ 10:48:27
URL: http://haiinnaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0