det ökar igen!

Hejsan, vaknade väldigt tidigt idag.. men pappas brorsa ringde hit och sa grattis till pappa för att han fyller idag, inte roligt att vakna när det ringer, haha men det är ju kul för pappa!
Igår kväll kom ju Linnea som ni vet, vi satt och kollade igenom hela H&M vår tidningen, det är 4/5 saker jag vill ha.
Aja i allafall, idag så fyller ju pappa nu som ni vet och mamma ska bara in och jobba inågra timmar så då kanske jag följer med.
Sen när mamma slutar så ska vi ut och äta istan, det kommer bli mysigt!
Glömde också igår att det var trettondedag jul, och så brukar man äta god mat och det gjorde vi med.
Vi åt - Hasselbackspotatis,fläskkottlett(stav),fyra peppar sås och sallad.
det var jätte gott!
Har en bild på det imobilen om ni vill se men jag hittar inte sladden så får ladda in den någon annan gång.
Just nu så sitter jag imin säng och lyssnar på musik, kan säga att det inte är fint väder ute!
Fast det är ju fint med all snö, men det är väldigt blåsigt.
jahap, nu vet jag inte vad jag ska skriva för något men får väl se om det bli något mer sen om jag hinner..
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0