blogg.se

Hejsan vet att jag skulle blogga igår och det skulle jag men det gick ju inte för att blogg.se hade problem.
Men det verkar ju ha löst sej nu så..
Tänkte berätta lite om igår kväll då.
Vi käkade pizza och sen gick vi till maxi för att köpa chips, hahhaa inte lite mycket chips och godis:)
sen satt vi på datorerna och drog dåliga skämt HELA tiden, ni vet väl att man får bra humor när man är trött.
sen så kollade vi på Sex And The City 2 också, guld!
 
jag saknar judit men inte judit? fattar du?
ne?
jag saknar en judit men inte den andra, fattar du?
lite svår tänkt ibland kanske?
HAHAHAHAHAAHAHAHHAHA
...för skön, helt tyst irummet, sen säger hon jag saknar judit

jag vet att jag är lite rolig..

Men just nu så är det Söndag och det betyder skola imorgon...-.-
men idag så ska jag kolla på stinas träning eftersom att vi ändå måste skjutsa henne för att hennes föräldrar är i göteborg, det ska bli kult!
har inte mycket att blogga om nu för tiden.. men här kommer lite bilder i allafall!

gårdagens outfit

CHIIIPPSSS

mobbade chipss

SUPER CHIPSEN!

och lilla tjockis jag..

a heart for you







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0