andra skoldagen

Tjenare alla, idag så var det andra skoldagen och igår vare ju då "premiär"(stav)
haha, det var kul idag iskolan men inte lika kul på lektionerna.
Lite kult på no:n när staaf sköt toffsar på isabella hon var lite arg men dte var kul endå haha..
Vi slutade klockan 15:00 idag inte lika kul det, men stinas mamma hämtade oss idag och mikaelas pappa körde oss till skolan, så just nu sitter jag här hemma och har nyss käkat lite, två mackor är bra!
Pappa är i Halmstad och jobbar och mamma jobbar till 21:00 så syrran och jag ska ta det lugnt årdna mat runt 18:00/19:00... blir toast!
Men nu vid den hära tiden brukar jag kolla på kanal 5 cougar town,vänner,The big ben....
dom äger, men just nu så orkar jag inte gå ner jag är helt SLÖ!
Så nu får det inte bli något mer inläggg.
Men jag tänkte säga lite snabbt att jag kollade på konferansresan igår där Isabella Löwengrip "blondinbella" är med lite kult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0