Telia mössa

Tjena alla bloggläsare! Det har varit en jätte rolig dag men JÄTTE kallt. Höll på att dö i tandådalen... Sen åkte vi över till hundfjället igen, var lite lugnare där fast lika kallt. Men jag och Linnea är lite kung på skidor. Hände as roliga saker idag så "gott skratt förlänger livet" Men i e8an så står det reklamer och då står det "ett bra åk förlänger livet" Haha jadu! Men iallafall så sitter jag i soffan och myser framför tvn, men för en stund sen så var jag och Linnea och bada, kul vare men roligast att simma ut och gå upp ur bassängen och ut i snön sen i igen,haha. Sen så käkade vi wok och ja nu så sitter jag här. Saknar alla mina nära vänner! Hoppas ni har det lika bra som jag! Sen så har jag tävlat idag också! Kolla vad jag fick för SNYGG mössa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0