mobilbloggar

Nu är allt packat och klart! Vi åker imorgon klockan 9:00/10:00, jag kommer försöka att blogga om allt vi gör men det kommer väl komma ut mest på kvällen för på dagen är jag i backen. Just nu sitter jag och kollar på tv och har nyss käkat lite, jag och mamma slog ihop något gott. ikväll så händer det nog inte så mycket mer men nyss så kollade vi på landskampen. Det är jätte bra program tycker jag! Nu blir det inge mer som komma hända ikväll tror jag väl? Vi hörs imorgon iallafall. Och snälla hör av er om ni vet hur man laddar in en bild när man mobilbloggar!

Kommentarer
Postat av: mikaela

när du kommer hem så måste du visa mig hur man bloggar ifrån mobilen!! haha jag fattar inte hur man gör :(

ha så kul i sälen! puss <3

2011-02-21 @ 11:43:50
URL: http://missmajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0