Statistik

Statistiken stiger, alltid lika kul att se.
Brukar oftast inte kolla den, men eftersom jag och mina underbara vänner satt och pratade om det idag,
så tänkte jag att jag skulle ta en titt, och den verkar gå rättså bra.
Jag bryr mig inte så mycket om min statistik, men det är alltid roligare att blogga också.
Men jag startade ju bloggen för att få skriva vad jag gör på min vardag och mina tankar.
Så jag bloggar inte för att bli känd, men om jag skulle bli det, eller få den chansen.
Så skulle jag helt klart ta den!
Men så ni vet så, är ni underbara att ni läser bloggen.

massor av kärlek till er, kram!



ph; weheartit

tänkte passa på att rekommendera Weheartit sidan, för att det var ju därför jag startade bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0