Kipsta

Hejsan, dagen igår var bra, och idag så vaknade jag upp hos Stina och vi har käkat frulle och sånt.
Så snart så ska vi nog ta på oss lite kläder och fixa oss lite, morgon dusch kanske? haha..
Sen så kom jag och Stina och tänka på Kipsta, en lek som jag Linnea och Stina kom på, väldigt kul är det!
Saknar dom tiderna..
Men iallafall så kommer nog Lilla Linnea som fyller år idag, hit.. ska bli kul!
det var länge sedan nu känns det som!

Förlåt om jag aldrig bloggar, jag tycker att min blogg suger, eftersom att jag bloggar om samma hela tiden.. och jag vet aldrig vad jag ska blogga om?
Några tips om hur jag kan förbättra min blogg, så kommentera gärna!

Vi döpte leken till Kipsta, för att stinas boll som vi testade leken med hette "Kipsta"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0