take it easy

Vaknade runt 11 idag SKÖNT, käkade typ frulle för några minuter sen och just nu sitter jag i min säng och bara tar det lugnt och lyssnar på musik såklart.
Jag önskar jag hade en sån hära idag som jag kan gå runt i..


eller


hehe vill så gärna ha någon av dom, så himla SKÖNA
sen får vi se hur det går för min mobilsurf som har krånglat så himla mycket.. hoppas det funkar snart!
Imorron är det Torsdag och så ska jag dra till G-vik men jag får se vem jag tar med mej tror det blir Linnea för Stina kunde inte sen men vi får se hur det blir med tiden och allt!
Och på Fredag är det nyår? samma där jag får panik! jag vet inte vad jag ska ta på mej!?
fast ska ju bara vara hemma men kanske ska vara med linnea och stina...
OMG vad ska jag ta på mej hahaha.
Men ska nog göra ett till inlägg lite senare och sen på nyår eller imorron får ni nog se vad jag tar på mej..
Ska fortsätta att tare lugnt och lyssna på musik nu så..
tjarrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0