ni stiger!

Alltså shit det är julafton imorron?
idag vaknade jag klockan 9, fyfan det är inte kul, det gillas iallafall inte av mej och linnea..
Men idag ska jag iallafall med linnea arvidsson in till marieberg, hon ska köpa två julklappar och jag kolla på vad jag ska ha på mej på julafton jag får PANIK..
sen på kvällen klockan 17:00/18:00 kommer nog stina för att ge mej min julklapp, haha.
Jag kommer ha sämsta lilla julklappen sen kommer hon med bästa som vanligt, haha!
Men nu ska jag lyssna på musik och bestämma tid m.m med linnea.
Ni kan iallafall få en bild på våran  fina julgran..
tjarrråå

kanske blir svårt att blogga imorron eftersom att det är julafton så alla vet om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0