ni får mej att lee

Tje bloggen idag vaknade jag upp runt klockan 7:00 som vanligt..
Sen fick jag skujts till skolan igen vilken lyx man har då, sen när jag kom till skolan var allt som vanligt typ? men det var sista dagen vi har vanliga lektioner för på fredag är det sista dagen! HAPPYFACE
sen idag så fick vi också tillbaka våra prov och det gick faktiskt bra, och det är jag glad över.
Sen så hade vi elevensval idag och jag och stina var så duktiga på slöjden och sen på alllllllllllaaaa andra ställen HAHA, men just nu så är jag hemma iallafall och har käkat och sen så ska jag checka facebook som vanligt om ett tag.
svar på kommentar - haha, ja det ska jag säga till han!;)
tjarrrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0