morgon

Tje bloggen idag så vaknade jag vid 8:00-.- mamma väckte mej, jppi..
och då gick jag ner och käkade frulle och sen tv.
Sen klädde jag på mej och gjorde julkort till mina bästa två vänner!
och just nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på julmusik, tummen upp.
och senare idag vet jag inte vad som händer men jag vet iallafall att jag måste plugga!
Sen så är det ju skola igen imorgon och det är sista veckan, sen blir det jullov!
LITE NICCE
nu ska jag checka msn&facebook.
Har också tänkt på att ta bort alla inlägg?
och "typ" börja om på nytt! så alla vet.

tjarrrååå

jag just nu..

Kommentarer
Postat av: anonym

vilka är dina två bästa vänner då?

2010-12-12 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0