marieberg avklarat

Nu är jag hemma från allt garv på marieberg,
kan bara säga att det ÄGDE.
Men jag var ju lite klumpig av mej HAHA, alla gick typ på mej så jag tappade min cola och det var en stttooorrr cola också, jag kollade omkring mej och sa hejdå! haha och sen när vi gick för att hitta en plats som typ tog 5 min?! så sa jag, lova att säga att det inte var jag typ 10000 gånger , haha
sen hände typ asmycket mer, fyfan vad guld det är med dej bästa!
Jag hittade iallafall en tunnika som jag kan ha på julafton.
Så outfiten till jul är - Svart tunnika, läder skärp, tunna tights och mina fina nya sockor från gina,lite nöjd nu!
Vi försökte hitta ett halsband men det gick inte så bra haha, pellikan(stav) var det ända vi hittade HAHA
Vi är så duktiga.
Men nu ska jag iallafall smsa lilla stina och fråga om det blir någe med julklapparna och sen bara njuta och vänta tills julen börjar!


Linnea Arvidsson äger
men jag får inte lägga ut den fina bilden på henne, buuuuhhh,haha.

PAPPA GE MEJ DOM HÄRA SKORNA NUUU!

tjarrråå

Kommentarer
Postat av: wilma

Jag har dom skorna :D

2010-12-24 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0