man kan göra saker man ångrar!

Tje bloggen nu ska jag verkligen få till det här inlägget!
Idag så vaknade jag upp vid klockan var 7:05, då gick jag ner och käkade frulle sen så kom mikela och stina för att hämta mej, vilken lyx man har va?
senare när man kom fram till skolan så började man med engelska och då övade vi in till snövit.. det blir ju toppen det här, sen hade vi svenska och då övade vi in till det igen.
Sen hade vi matte, jag och hanna är verkligen de bästa mattekomanjonerna(stav), sen hade vi lunch och ni alla vet skolmat gillas inte av mej..
sen hade vi NO-PROV! kändes som om det gick bra och det får vi alla hoppas på.
Efter det så hade vi spanska och jag säger bara fyfffaaann, vi hade ett oförberett prov, men det gick ju som det gick hehe.
Och nu så ska jag iallafall som vanligt checka facebook och allas bloggar som jag har länkade.
HOPPASS JAG FÅR EN SYSTEMKAMERA!
tjarrrrååå


kan säga att jag bjuder på bilden

Kommentarer
Postat av: Stili

klart pappa ska ge dig en systemkamera!!

Hälsa honom det från mig... ;-)

2010-12-14 @ 20:33:53
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0