lucia firande iskolan

Tje bloggen idag så vaknade jag upp runt lvart över 7 och då så kollade jag på julkalendern, haha
Sen så kom stina och då stack hon och jag till skolan och då fick vi och några till plocka fram stolar så att alla skulle få plats, och det gick ju lyckat;)
sen så samlades alla och vart tysta, sen så kom luciatåget! så himla fint var det, fast förra gången var lite mer att dom hade kämpat med det eller det är svårt att förklara men iår så var Mathilda Göransson lucian och hon passade perfect!
efter skolan hämtade stinas mamma oss, och nu har jag kommit hem och börjar bli lite hungrig.. ska nog ta en macka eller någe, bjuder på en liten bild som jag tog nyss.
tjarrråå


okej jag vet mobba inte bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0