juldagen

Gud vilken bra julafton jag hade igår, hoppas ni andra hade det lika bra!
Det jag fick i julstrumpan var: platt tv och ny mascara.
Tomten: mysstrumpor
Under julgranen:
Morgonrock ginatricot
Väska svart med toffsar
XBOX360 med två spel till
Chanel puder äkta
Halsband
Ed hardy tröja
Kalender New York
Frisurf på mobilen
500kr
500kr
skidor as snygga!

det var typ det jag fick, men jag är jätte nöjd!
fick ju dyra saker så därför fick jag väl inte så himla mycket, men det är mycket för mej iallafall.
Just nu sitter jag här i min nya morgonrock, hihi
Och senare idag kommer kanske stina, kommer bli jätte kul tror jag iallafall,
Sen klockan 7 ungefär ska vi in till kumla bion och kolla på änglagård.
Kanske bloggar mer idag eller så blir det imorgon.
Och tack alla bloggläsare för att ni kollar min blogg!

tjarrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0