gott nytt år på alla läsare!

Idag är det snart ett nytt år? har inte det gott lite fort?
Alla tjatar om ett nyårslöfte... det kommer nog på mitt nästa inlägg!
Idag vaknade jag 9:40 och då gick jag ner för att käka frulle och sånt ni vet, sen gick jag upp igen för att göra mig iordning för att åka till Elin som fyllde 11 ett stort grattis till henne!
Vi spelade GH för att hon hade fått trummor och det var jätte kul! och idag är det bara 3dagar kvar tills min lilla syster Anna fyller 11 hon med, ett grattis i förskott till hon!
Och sen senare på dagen så åkte jag hem för att packa allt som jag skulle ha med mej till Stina för att jag ska vara hos hon nu på nyår och då kommer också familjen Arvidsson.
Vet faktsikt inte vad jag ska blogga om mer? för det har inte hänt så mycket idag..
Ska iallafall lyssna vidare på
Fading - Rihanna
Så vi ses!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0