god jul!

Idag är det julafton, kan ni verkligen tro det? hur snabbt har det egentligen gått?
aja jag vaknade nog för en halvtimme sen och gick ner med syrran för att öppna paketen i strumpan, brukar bara få två paket där jag fick en mascara och sen fick jag en platt tv , då vart asglad!
Senare på dagen ska vi gå till gammelmorfar och fira jul lite med han sen kommer väl mormor och morfar och sen klockan 4 eller 5 drar vi till mammas brorsa och kusinerna.
Det blir bilder sen på alltihop.
GOD JUL


jag på julafton, sen mina fina nya sockor!

ha en riktigt god jul nu alla.


Kommentarer
Postat av: Stili

God Jul kusin!

2010-12-24 @ 13:43:57
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0