gästblogg

hejsaaan, julia har ju redan bloggat men jag hade lust och jag fick det.
om ni läst det andra inlägget längre ner så vet ni att jag är med stina och julia.
vi sitter vid stinas megasega datorn..den är lite konstig,och ljudet hackar lite men vadåååårå?
snart ska vi hem till mig trorjag,
och för er som inte vet vem jag är så heter jag linnea
går på truppgymnastik, och på fritiden är jag med mina vänner och tränar gymnastik som ni förstår
ehm..jag vet inte vad jag ska skriva så det får räcka såhär..
sen vet vi inte vad vi ska göra,åka pulka antagligen..ÄLSKA PULKA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
och som alltid sätter vi oss och snackar sen också, så himla härligt!
sen kanske vi ska till min mormor också, älskar att vara där på vintern,jätte stort och man kan skutta och ha sig på gärdet.. MUMSSSSS!
nu vet jag inte vad jag ska skriva längre,så det får räcka. pusseen!

KNÄCKCKCKCKCKCKCKCCKCK ÄLSKA LIIIVET, ÄLSKA JULGODIS, ÄLSKA KNÄKCKCKCKCKCKC, ÄLSKA ALLLLLTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0