förlåt!

Tje bloggen förlåt för alla som checkat bloggen och jag inte haft något inlägg, jag känner mej rutten haha.
Vaför jag inte bloggat är för att jag stack till Alléhallen med kusinerna, det var askul och senare på dagen så åkte jag till mormor och morfar och fick käk och fika, så nu har jag precis kommit hem.
Det känns som om det är as sent? men klockan är ju bara 16:53 just nu...
När mamma kommer hem så väntar nog dom snygga sockorna på ginatricot och någon snygg tröja till jul!
tror jag tar sockor,tunna tights och sen får jag se vad jag tar för "tunnika".
Sen när hon också har kommit hem så ska vi pynta hela huset så det blir julstämmning och såklart julgranen!
jag kan säga att jag ALDRIG har kännt att en julgran luktar så här mycket!? alltså det går knappt att vara här hemma? men jag vill fan inte stå ute i snön, hahah.
Sen vill jag bara säga att jag tycker att Gustav och David är för sköna!
När vi satt i bastun så frågade jag Gustav om det vas skönt? han bahh NEEE.. hahha det var så kul när han sa det men kanske inte låter som det menmen;)
Men nu ska jag lyssna på musik och jag har nyss checkat alla bloggarna, allas bloggar jag checkar är ju för BÄST!
ni vet vilka det är dom finns på ett annat inlägg..
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN LITE LÄNGRE NER DEN HÅLLER PÅ TILLS EFTER JULAFTON.
tjarrråå


lika fint hår idag igen, eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0