för er som ville ha ett till inlägg

Rubriken säger det mesta,
Tänkte göra ett till inlägg hade lust med ett också!
Just nu sitter jag i vardagsrummet och tittar på tv också vet inte riktigt vad det är för att jag är ju mest inne i datorn såklart.
Och så kom jag också på en sak som Linnea sa till mej när vi dök ner för att kolla på hajarna,
Vårat nyårslöfte för idag var att simma ner till hajarna och nudda glaset och knacka..
Gissa hur det gick till?
Jo vi simmade ner dit 100 gånger och jag var ASRÄDD?
Men till slut så var vi såååå duktiga och gjorde det hahaha, det var väl kul att veta va? haha..
Aja iallafall.. Nu är det bestämt jag ska till Elin klockan 11 och sen efter det ska jag vara med linnea och stina, det kommer bli grymt kul som vanligt!
 på(maxi, alltså omg...) ett minne för livet!
Ja, jag vet inte vad jag ska blogga om?
Kanske kan skriva hur jag ska se ut i morgon förutom kläder som jag inte vet..
Jag tror jag tar platt hår eller korkskruvar och sen ansiktet tror jag att jag tar puder,mascara och eyeliner.
Det blir nog bra, hoppas jag iallafall!
haha nu kollade jag lite på tvn och då såg jag hur varmt det såg ut att vara utomlands? jag vill verkligen till värmen, men jag vill ändå att det ska snöa för det är så himla mysigt!
hehe nu kom jag på en sak haha jag kommer bara på olika saker hela tiden men jaja, det får bli som det blir.
"dirren" som jag nyss har lärt mej typ? haha mina två söta vänner säger det jämt haha! är dom för fräna eller?
det vi skrev i snön det betyder allt, eller hur? för mej gör det.
Nu har ni fått lite att läsa iallafall men snart kommer jag säkert på något mer.
tjarrrå ska nog börja säga "hejdå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0