det här är inte bra..

Var på gustavsvik med linnea idag vi åkte dit klockan 11 men kom typ dit klockan 12?
Vi hade GRYMT kul och det menar jag verkligen? så kul har jag aldrig haft tror jag? inte på så kort tid heller?
Forsen i love it!
Men jag skadade min fot, har jävligt ont..det blöder väldigt mycket och det är inte kul.
Och samtidigt så hämtade vi mitt ID-kort (leg)
kortet vart jag jätte nöjd med! även fast man inte får lee så vart det bra!? GOOD
Imorgon är det Nyårsafton, det är så himla kul!! Jag vet inte men klockan 11 så ska jag till Elin som fyller år och då är ju Linnea där också så det blir kul! det var längesen jag såg henne..
Men efter det så tror jag att jag ska vara med linnea a och stina k, det blir väl kul? hoppas jag iallafall.
Men en sak är jag galen på? VAD SKA JAG TA PÅ MEJ?
jag har inga nya kläder till det alls?..
vill gärna ha en svart tunika fast med något mönster eller sånt på.. Linnea a hade en tunika med spets och sen var ASFIN men den var slut.. -.-
Känner att jag har varit dålig på att blogga men det har jag ju inte? jag vill gärna lägga ut massa bilder men ..
Ni vet ju varför.
Nu ska jag iallafall checka allas bloggar IGEN, omg har kollat allas 500 gånger bara idag känns det som?
ah alla ska vara glada att få många sidvisningar, hahaha
nu ska jag snacka vidare..
tjarrråå

Jag älskar dig Linnea Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0