25 igår kan ni klå det

Tje bloggen idag så hade man sovmorron lite nice och mamma skjutsade till skolan idag också.
Idag iskolan så hade vi pysseldag och städdag, det gillas inte av mej.
Vi pysslade lite men jag gillar inte att pyssla, sen så städade vi hjärtat,kapprummet,köket&alla andra små rum, det lät kul va?..
och nu är jag hemma och pappa hämtade oss, och just nu så sitter jag och längtar till julafton och mellandagarna!!
sååå himla taggad.
men nu ska jag göra allt annat som vanligt, sen en fråga jag hade bara 25 besökare igår kan ni klå det idag eller?
tjjarrråå


innan skolan

lite suddig bild men ingen satt till en sekund

kram
snö


bara för att jag älskar min dator..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0